کیا تست واتیکس انجام دادن؟
کفش باید جقدر بمونه؟

۲ پاسخ

کفش جوریه که تا ۱ چهارم لیوان ادار ۱ چهارم لیوان وایتکس نصف لیوان خالی
خودش باید یهو سر به زیر بشه و کف کنه و بربزه رو زمین

عزیزم الکی من چند بازکردم کف کرد ولی پریود شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجهِ‌من🧸 مامان جوجهِ‌من🧸 ۲ ماهگی