۲ پاسخ

من کولیک میدادم تا ۲ماهگی بعدش ندادم ...برای کولیک و سیستم بدنی بیشتر بیولاکت میدم

برای من کولیف بود خیلی خوب جواب داد

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷🎀 مامان دخملی🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی