برای کولیک قطره دایمتیکون بهتره یا کولیک ایز؟

۱۳ پاسخ

دکتر به بچه م پروبیوتیک داد خیلی خوب بود

کولیکز

اینفاکول. سابسیمپلکس

برای بچه ی من هیچکدوم اثر نکرد ولی گیرمیچر ایرانی دادم عالی بود زودم کولیکم خوب شد

دکتر اول دایمکتون تجویز کرد زیاد خوب نبود علائم بیشترم میکرد الان کولیکز تجویز کرده بهتر شده

برای هر بچه ای یکی میوفته دوتاشم مارک خوبیند

کولیکز

برای پسر من کولیکز جواب داد

هرچی که عصاره نعنا داشته باشه رفلاکس رو بدتر میکنه

اگر رفلاکس داره هیچکدومش خوب نیس

کولیکز عالیه

دایمکتون

اگه نفخ باشه دایمیتیکوم اگه کولیک کولیک ایز البته باید دوتاشم امتحان کنی ببینی کدوم بهش میسازه

سوال های مرتبط

مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی
مامان دخملی🩷🎀 مامان دخملی🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی