کادو پیشنهاد میدین واسه تولد چهار سالگی دختر؟

تصویر
۸ پاسخ

من واسه تولد دخترم میخام یامیروصندلی بگیرم براش یاام موتور شارژی صورتی

اگه استخر بادی نداره اونم گزینه خوبیه البته در حد پیشنهاد با این بودجه

مبارکه از الان عزیزم
همون شهربازی ببر و خوراکی مورد علاقش
و یه اسباب بازی

دوچرخه

دختر من میگه چهارسالم شد اسکیت بخریم براش حالا یا اسکوتر یا اسکیت می‌خریم براش بستگی داره چی دوست داشته باشه

دوچرخه عروسک

من می‌خوام ببرم شهر بازی تا هرچقدر دلش میخواد وسیله بازی کنه

ازاینا بخر

تصویر

سوال های مرتبط