۱۱ پاسخ

من کفش براش می گیرم

ماساژور،من سال پیش گرفتم خیلی حال کرد

من ایرپاد گرفتم

من شوهرم عشق تکنولوژی مثلا یه سال هارد اس اس دی خریدم . یه سال مچ‌بند هوشمند شیائومی خریدم .
اگر اهل ورزش و باشگاه هست تراول ماگ میتونی بگیری. یا شیکر . ترازو هوشمند شیائومی هم خوبه اگر به سلامتیش اهمیت میده . اتوماتیک وزنش رو ثبت می‌کنه تو اپلیکیشن و مقدار چربی بدن و آب بدن و عضله و ... رو اندازه میگیره

ساعت
ایرپاد
ست بلوز شلوار
تک کت
تاپ شلوارک

من اینو گرفتم ۵ تومن ۲۰۰ سوت طلا داره دیگ پول نداشتم🥴

تصویر

امروز تولدشه اتفاقا

من واسش یه هنذفری بلوتوثی گرفتم مال خودش خراب شده بود، چون خیلی استفاده داره واقعا بدردش خورد

چرا من اصلا به ذهنم نیومده که کادو باید بدم و از الان باید به فکر باشم

بستگی داره چقدر بخوای هزینه کنی
من یه سال براش یه دست لباس بیرونی شامل یه پیراهن مردونه و یه شلوار کتان گرفتم
یه سال دیگه رفتیم رستوران کادو بهش تیشرت دادم.
یه سال هم فقط کیک و سورپرایز تو خونه با ناز گفتم بیا بزرگترین کادو زندگیت رو ببوس😉🥰😂

من کت اسپرت تک گرفتم امسال ۷تومن
پارسالم ساعت گرفتم

سوال های مرتبط