۱۳ پاسخ

اگه تجربه مفیدی کسی بهت گف منم لایک کن

من یه ماهه گرفتم
پسر منم زیاد حرف نمیزد
الان به جیشش میگه اَ اَ

وای کاش یکی ب منم میگفت راهشو

من ک نزدیکه یکماه گرفتم راحت شدم

منم نگرفتم‌ول کن حال ندارم🤣🤣

خب شروع کن منم ۱هفتس گرفتم

میترسم شروع کنم بعد نتونه بگه و گند بزنه همه جا

خیلی‌دلم‌میخاد بگیرم‌هوا هم گرمه اذیته ولی نمیدونم چ کنم

البته پسر من هنوز حرف نمیزنه

دیگه بچه ک بزرگ میشه خیلی حال بهم زنی تو پوشک بنظر من
بهتر وقت بزارن مادرا حداقل از دوسالگی ب بعد پوشک نکنن ماشالا بچه ها باهوشن زود یاد میگیرن
دختر من نزدیک ب شش ماهه ک پوشک نداره خیلی راحتم

دختر من خودش گفت من نگرفتم ب ولله😂

ولش کن فعلا حالش ببر 😄

من هنوز نگرفتم😭

سوال های مرتبط