اگه تجربه مفیدی کسی بهت گف منم لایک کن
من یه ماهه گرفتم
پسر منم زیاد حرف نمیزد
الان به جیشش میگه اَ اَ
وای کاش یکی ب منم میگفت راهشو
من ک نزدیکه یکماه گرفتم راحت شدم
منم نگرفتمول کن حال ندارم🤣🤣
خب شروع کن منم ۱هفتس گرفتم
میترسم شروع کنم بعد نتونه بگه و گند بزنه همه جا
خیلیدلممیخاد بگیرمهوا هم گرمه اذیته ولی نمیدونم چ کنم
البته پسر من هنوز حرف نمیزنه
دیگه بچه ک بزرگ میشه خیلی حال بهم زنی تو پوشک بنظر من
بهتر وقت بزارن مادرا حداقل از دوسالگی ب بعد پوشک نکنن ماشالا بچه ها باهوشن زود یاد میگیرن
دختر من نزدیک ب شش ماهه ک پوشک نداره خیلی راحتم
دختر من خودش گفت من نگرفتم ب ولله😂
ولش کن فعلا حالش ببر 😄
من هنوز نگرفتم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.