کسی از این دارو واسه بچه ش استفاده کرده؟خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

ذره ایی اشتها بچه منو ک باز نکزد ولی بچه با بچه فرق داره شایدرو بچه شما تاثیر داشته باشه

عالیه یعنی پسرم انقد غذا خوردنش خوب شده بود ولی دوره یک ماهش تموم شد باز مثه قبل کم می‌خورد

من دارم استفاده میکنم به نظرم خوبه .امتحان کن ضرر نداره.

تقویتی دیگه
منم ی دوسه ماه استفاده کردم
بدنیست

سوال های مرتبط