۶ پاسخ

دوستان چرا من خواب های پریشون میبینم و یه دست و یه پیام عصبی و بیقرار میشه ،هفته شش بارداری ام پنج هفته و دو روزم ،پروژسترون استفاده کردم مال این نیست

عزیزم شایدازاسترس هم باشه که عقب انداختی اگه بی بی مثبت بود انشاالله که هیچ.اگه نبودگل محمدی دم کن بخور.زعفرون بخور.سریع میشی

فردا صب دوباره امتحان کن ۳ قطره بریز و ثابت نگهش دار تکونش نده

مدیکور بزن

نه مارکش بده

ایشالله ک خیرع ،چند روز تاخیری،علائم داری

سوال های مرتبط

مامان Babym🫧 مامان Babym🫧 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نلا مامان نلا هفته یازدهم بارداری