خانوم ها کسی تخمک فروخته چطوزه شرایطش

۱۲ پاسخ

من جنین فروختم سه تا چندسال پیش😍😍😍😍

ولی اگر میخایی بفروشی‌برو‌ مشهد کیلینک ارمغان
میتونی بگی میخام تخمک اهدا کنم
شرایط داره باید شوهرت راضی باشه
بهت دارو میدن تخکم کسی میشی
و تموم
یا برو پیش خانم سمانه جلالیانی یا نغمه خورسند
من دکترم نغمه خورسند بوده
میری میگی میخام تخمک اهدا کنم شرایط شو بپرس اونجا میگن چیکار کنی

آره هس ولی برو مشهد
پیش نغمه خورسند
اگ مشکل تخمک داری بهت یه خانمی معرفی میشه ک میتونن بهت تخمک بدن با از کلینیک
ولی قیمت ها رفته بالا احتمالا بین ۱۲۰ تا ۱۸۰ میلیون در بیاد

ببین نباید هیچ مریضی داشته باشی بعد خیلی دنکو فنگ داره خیلی داروهای هورمونی بهت میزنن من شنیدم خیلی سخته

ژنتیکی برا خودته اون بچه حالا چطور به این فکر افتادی

کلی دارو هورمونی بهت میدن بخوری
بعدا همون داروها برات دردسرسازمیشه

باید سن زیر ۳۰ سال باشه
هرچی خوشگل تر باشی و سنت کمتر باشه تخمک رو گرون تر ازت میخرن
باید بری دکتر دارو مصرف کنی بعد تخمک کشی میکنن ازت
از ۸ میلیون تا صدو خورده ای میلیون

ولی واقعا دل میخاد اون تخمک وقتی جنین بشه نصف کروموزومش مال توعه و یه جورایی توهم مادر بچه ای ولی نمیدونی‌داره کجا بزرگ میشه و زیر دست کیه

من نفروختم ولی شنیدم باید بری دکتر دکتر بهت دارو میده و امپول تخمک ها بالغ میشن بعدم باید بری عمل یا بیهوش میکنن یا بی حس بعدم با میله تخمک هارو برمیدارن
باید خوشگل باشی و خوش اندام
هر تخمک هم حدودا ۲۵ تا ۳۵ میخرن

انقدر بد شانسم و بازار کساده ک اگه اومدم تو این کار از فردا باید دنبال مشتری برا تخمکام بگردم🤣🤣🤣🤣🤣🤣

من که میریزم بره 😂

مگه میفروشن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری