همه چیز و همه کارو ول میکنم ،یکم بغلش میکنم یه شکلات میدم یکم بیسکویت یا میوه یا اب میوه ،یکم حرف میزنم ،یه دفتر و چند تا ماژیک میدم یا با خواهرش میفرستم حموم با گواش دیوارو نقاشی کنن دوباره خودم میرم هم لباساشو عوض میکنم یکم اب بازی میکنیم و دیوارو میشوریم میاییم ،اگه با اینا خوب نشد دیگه نمیکشم دعواش میکنم چون واقعا دیگه داره بهونه درمیاره
منممم 🥲
باید براش خوراکی بدی بغلش کنی کاری که دوس داره انجام بدی بعدش اروم نشد دیگه محلش ندی تا از سرش بیفته و اینکه پارک بردن و بیرون بردن هم خیلی تاثیر داره
با یه چیزی سرگرمش کن یا خوراکی که دوس داره بده
من باهاش بازی میکنم یا تلوزیون کارتون میذارم
بعضی روزا جواب نمیده
مگه اروم میشن؟هرچی صبوری کن هرچی تحمل کن اخر صداتو در میارن
منم مثل توام خواهرراهکارجدیددیدین بگین🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.