۵ پاسخ

اگه تونستی گرایپ واتر هم بخر بده عالیه برا کولیک نفخ اینا شب و صبح بهش یده عالیه یک سی‌سی

هر 8 ساعت 2ونیم سی سی

من قد نوک سرشیشه میریزم دهنش

من همون قطره چکان کامل میدم 1سیسی

ا ماهه دو سی سی شب

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی