برای هرسنی دوز مصرف فرق میکنه پسرمن دوماهشه دکارش هر۶ساعت ۳سیسی گفته
هروقت بیقراری کنه نفخ و دل درد داشته باشه میدم
من هر هشت ساعت میدادم
عزیزم چه علائم هایی داشت پسرم اصلا خواب اروم ندارع همش به خودش میپیچه
من دوماه هرشیش ساعت میدادم دونیم سی سی یک ماه میشه هربی قراری میدم دونیم سی سی
هر ۸ ساعت دو و نیم سیسی
دکتر به من گفت موقع بی قراری ۲/۵سیسی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.