هماتوم تو چند هفته مشخص میشه که داریم یا نه

۵ پاسخ

من ۶ هفته بودم رفتم سونو نداشتم بعد هفت هفته تموم افتادم خونریزی رفتم گفت هماتوم داری
ممکنه نداشته باشی بعدا بیاد

برامن ازهمون اول مشخص شد ک دارم

واسه من انتی معلوم شد

سونو تشکیل قلب می نویسه هماتوم نداری

از اول

سوال های مرتبط

مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری