تو چند هفته جنسیت مشخص میشه؟؟

۶ پاسخ

پونزده ب بعد.. معمولا تو انومالی

اگر سلفری بدی از۱۰ هفته جنسیت قطعی،انتی هم جای خوب بری احتمالش بالا درسته میگه از ۱۲هفته و گرنه که باید ۱۵هفته بری واسه جنسیت

تو ۱۲ هفتع احتمالی میگن تو انومالی دقیث

غربالگری اول ممکنه دکترت احتمال بده ولی بعد از ۱۵ هفته دقیق مشخص میشه

۱۷هفته

۱۵هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان لاویا الینا🫄 مامان لاویا الینا🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان پسرهای گلم💖 مامان پسرهای گلم💖 ۲ ماهگی
مامان دیاکو😍 مامان دیاکو😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا. ایلماه ❤❤ مامان آریا. ایلماه ❤❤ ۳ ماهگی
مامان ♡A♡ مامان ♡A♡ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق 🌰 مامان فندق 🌰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان panah مامان panah هفته پانزدهم بارداری