من صبر میکنم تا سونوی انومالی . ببینم فرشته قشنگ مون چیه
من ۱۳هفته رفتم دقیق گفت
من ۱۵هفته و ۴ رفتم مشخص شد
برای من تو ان تی ی حدسایی زد ولی گفت هفته۱۶بیای قطعیه
خواهرم 12 هفته سونو گفت دختره 99 درصد دخترم شد
من ۱۳ هفته رفتم احتمال داد به نظرتون درسته؟
من 15هفته1روزم بود گفت صد درصد دختره
از ۱۶ به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.