ان شاءالله مثبتي عزيزم
خداراشکرکه مثبتی قشنگم
منم 7روزدیگه مونده اماخیلی دردپریودی شدیددارم
وای عزیزم مثبتی قشنگم اماخیلی زودزدی
یکی دیگ بزن انشالله ک نینی داری😍
منم اینجوری بود بعد با مدیکور زدم منفی شد...
البته خط تی کمرنگ تر بود
منم دیگه دنبالش نرفتم مناظرم پریود شم
مثبت عزیزم
مثثثثثثبتهههه مبارک باشه عزیزم 😍😍😍
مثبته مبارکه
اما ادرار زیاد ریختی انگار
دوباره بزن خرابه انگار
یروز دکتور گفته اگر نزدیگه موعدت وتست بزنه مثبته نشون میدی ولی خودش منفی باید 10روز تاخیر داری تا تست مثبته باشه
عزیزم اون مارک لاوین رز خوب نیست منم دوخط بوده بعدش پریود شدم مدیکور بزن انشاالله که مثبته
یکی دیگه بزن انگار خرابه
ادرار زیاد ریختی دوباره تست بزن
مثبته
خرابه یکی دیگه بزن
مال من اینجوری شدم دوباره زدم مثبت شد
هم مثبت نشون میده هم خراب شده شده یکی دیگه بزن انشالا ک دوتا خط باشه برات
واییییی مثبت
مارک مدیکور بگیر فردا صبح بزن
انگارمثبته یکی دیگه بزن
فکنم خرابه یکی دیگه بزن
مارکش لاوین رز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.