سلام به همگی
۶ ماهگی واکسن داره؟

۹ پاسخ

سلام بله داره دوتاهم داره داخل دوپاش

آره مامان جان واکسن داره دل نگرون نباش دوتا خوراکی هست یدونه از پا سمت چپ
رعایت کن کمپرس گرم و سرد رو
تب رو مدام چک کن انشاالله سبک باشه

بععععععله🙃

اره داره من اخر های ۶ ماهگی میبرمش بهداشت

برای پسر من که یه دونه فقط به پاش زدن اصلاااا اذیت نشد

آره داره ولی من نورا مریضه نبردم فعلا

بله داره

بله داره

اره داره

سوال های مرتبط

مامان آدرین و آرین 💑 مامان آدرین و آرین 💑 ۱۷ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۷ ماهگی