سلام بله داره دوتاهم داره داخل دوپاش
آره مامان جان واکسن داره دل نگرون نباش دوتا خوراکی هست یدونه از پا سمت چپ
رعایت کن کمپرس گرم و سرد رو
تب رو مدام چک کن انشاالله سبک باشه
بععععععله🙃
اره داره من اخر های ۶ ماهگی میبرمش بهداشت
برای پسر من که یه دونه فقط به پاش زدن اصلاااا اذیت نشد
آره داره ولی من نورا مریضه نبردم فعلا
بله داره
بله داره
اره داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.