صد در صد بی حسی .بیهوشی دیگه خیلی کم کسی انجام بده
من که بی حسی بودم عالی ترین بود
خواهر شوهرم میگه بیهوشی
بی حسی اگه مراقب نباشی اون 8 سا عت اول بعدش کمر درد داری
دوست من پرستاره بخش زنانه
میگه حال عمومی مادر ، تو بیحسی خیلی بهتر از بیهوشیه
بیهوشی بهتره
تو تاپیک قبلی برات نوشتم
دکتر رفتم گفت بیهوشی بهتره
منم نمیدونستم تا اون موقع
بی حسی
بیحس شدم خوب بود
من بی حس بود همه چیز رو متوجه میشدم فقط انگار تو این دنیا نبودم
فکر میکنم بیهوشی بهتره
بیهوشی
برا من بیهوش بودم خیلیم راضی بودم
من دوتا را بی حس شدم فقط باید دقت داشته باشی که بی حسی رو زدن بدون حرکت باشی حتی بعد عمل هم همین طور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.