بیهوش بودم بعدشم اوکی بود
من بیهوشی بودم
بیحسی بودم راضی بودم. از بیهوشی خیلییییی بهتره
من برا بارداری قبلم بیحس شدم اینو میخام بگم بیهوشم کنه
من بیهوش بودم.حس خوبی داشت 😂🤦
بی حسی
من بی حسی اسپاینال بودم و خیلی راضی بودم
بی حسی ، تو مواقع اورژانسی بیهوش میکنن فکر کنم
بی حسی
بی حسی بودم راضی بودم
بی حسی. الان دیگه همه بی حسی
معمولا سزارین با بیحسی انجام میدن
بی حسی بودم البته خودم انتخاب کردم
بی حسی و نیمه هوشیار
بی حسی بودم خیلی هم خوب بود هیچی حس نکردم
بیحسی
برای من بی حسی بود از کمرم به پایین
بی حسی بود زیادم دردناک نبود فقط حس خفگی داشت موقع عمل بعد عمل هم اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.