خانومایی که سزارین کردن بیهوشی بهتره یا بی حسی؟

۷ پاسخ

سر شدن بعدش ممکنه سردرد و گردن درد وحشتناکی داشته باشی که غیر قابل تحمله
بنظر من بیهوشی بهتره

من دلم میخواد بیهوشی باشم هیچی اصلا نفهمم یهو بخوابم بیدار شم ببینم تموم شده

از نظر من بی حسی بهتره چون مدت زمان بیشتری رو درد تاثیر داره اما بیهوشی نه

صددرصد بیهوش
بی حس بعدش عوارض زیاد داره

من پسرم‌بیهوش بودم خیلی راضی بودم
اماالان کلابیحس میکنن بیهوش دیگه نمیکنن

الان دیگه بی هوش نمیکنن ولی بی حسی بعدش سردرد و گردن دردش وحشتناک میشه

الام دیگ بیهوش نمیکنن
سر میکنن

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد