۱۲ پاسخ

من بیهوشی روبخاطربکه هیچی موقع عمل نمی‌فهمی واسترس نمیگیره ولی بی حسی همه چیو متوجه میشی

وزن جنینت چقدره؟آخه گناه داره که زوده حالا

دکترت زیر میزی هم گرفت ازت؟؟

بی حسی قشنگی خودشو داره همون ثانیه اولین صدای بچه ات خودت میشنوی و بچه ات میبینی .واسه سردردش هم اصلا سرتو تکون نده چی موقع عمل چی بعدش

من از دکترم پرسیدم گفت باید پزشک بیهوشی برسیت کنه و هرچی اون گفت🥲
یعنی من تا همون روز بلاتکلیفم🥲

بی‌حسی خیلی بهتره

بیهوشی دکترم دوست صمیمی بود گفت بیهوشی بهتره

بی حسی انتخاب کن لذتی داره بی نظیر وقتی دنیا اومدن بچتو میبینی اشتباه نکن اصلاااااااااااا هیچ دردیم نداره همه دروغ میگن اینجوره اونجوره

من سه باره با بی حسی عمل میشم

بیحسی خوبه اگه بعدش سردرد نگیری

من دوس دارم بیهوش بشم بعد ب هوش اومدم پمپ درد استفاده کنم

بی حسی از اینکه ۱۲ساعت نباید تکون بخوری حس بدی دارم🫠

سلام منکه از هرکی پرسیدم گفتن بی حسی چون بعدش درد یهو نمیاد سراغت ولی با بیهوشی درد یکدفعه میاد منم بی حس شدم واقعا راضی بودم

چیشد زایمانت واسه کی هست؟ ؟؟کجا زایمان میکنی و دکترت کیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد