سزارین با بیهوشی‌ بهتره یا بی حسی؟

۹ پاسخ

بی حسی،چون تا ۶-۷ ساعت بدنت بی حسه و درد و احساس نمی کنی،ماساژم بدن نمیفهمی،بعدش که حست برگشت با شیاف دیکلوفناک قابل کنترله من سر زایمان اولم پمپ درد نداشتم و تو بیمارستان حالم خیلی خوب بود ،اما وقتی رفتم خونه دردام بیشتر شد

دوبار تحربه سزارین با بیحسی داشتم و خیلی راضی بودم

من از دکتر پرسیدم گفت بی حسی اما باز خودم بیهوشیو ترجیح میدم ،بی حسی کمر درد میاره

من بیهوشی بودم بچه های قبلیم

بی حسی ۱۰۰ درصد

من بیهوش بودم
اینکه میگن میان شکمو فشار میدن اصلا نبود
گفت یبار توی بیهوشی فشار دادن
بعدش هم فقد درحد ماساژ بود ک اصلا درد نداشت

من بی حسی بودم خیلی خوب بود

میتونی

اتفاقا تاپیک امشب زدم از تجربیات دکتر بی هوشی ک پرسیدم گفت بی حسی مستونی تاپیک امشبم ببینی

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترک مامان دخترک ۱۲ ماهگی
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی