بی حسی چون بچتو میبینی
من تجربه جفتشو داشتم بی حسی بهتر بود
قطعا بی حسی
بی هوشی آلزایمر میگیری در آینده
بیحسی
بیهوشی اونجوری کمر درد امونتو میبره من اپاندیسمو عمل کردم با بیحسی کمر درد امونمو بریده ولی سزارین اولم بیهوش شدم الانم باز بیهوش میشم
بیهوشی الزایمر مباره ولی میگن برای جنین ضرر داره و موقع دنیا اومدنش نمیبینیش
بی حسی کمر درد داره موقع دنیا اومدنش مبارنش پیشت و بعد شکمتو فشار میدن خیلی حسش نمیکنی
بیهوشی خیلی بهتره.بی حسی بعدش تا سالها کمر درد داری بخاطر امپولی که به کمرت میزنن
برا من هر دوتا رو باهم فکر کنم زدن
چون هم خوابیدم هم بدنم بی حس شد
😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.