خانما سزارین با بی حسی یا بیهوشی؟؟؟کدوم بهتره اخر

۸ پاسخ

بیهوشی انتخاب منه هم کمر درد نمیگیرم هگ بعد زایمان نیاز نیست تا چندین ساعت بی حرکت باشم تا سردرد نگیرم
با وجود یه بچه کوچولو ادم باید بتونه بلند شه و شیربده بیحسی یکم سختتره

بیهوشی بنظر من بهتره بی حسی بعدش تا مدت ها کمردردی من پسر اولمو با بیهوشی بودم

بی حسی

گلم بیهوشی برای مادرای هس که شرایط خاصی دارن مثلا مشکل قلبی چیزی. اولویت با بیحسی هست

بیهوش کنن سوند هم وصل میکنن ؟؟

بیحسی

من بحسی بودم پسر اولمو

بی حسی

سوال های مرتبط

مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی