اصاا بیهوش نمیکننن
بیهوشی بنظرم
بیهوشی،بی حسی میگن خیلی عوارض داره
بی حسی
بی حسی بعدشم شکر خدا درد نداشتم خودم پاشدم راه رفتم بدون کمک رفتم روی دسشویی ایرانی هم نشستم حتی توالت فرنگی نخریدم به حکن از خدا هیچی از زایمان نفهمیدم
من بیهوشی سزارین شدم و راضیم
من سر دوتا زایمانم بی حس شدم
با اینکه سر زایمان اول کمر درد گرفتم
ولی سر زایمان دوم با مشورت دکتر بیهوشی و چند نفر دیگه بازم بی حسی را انتخاب کردم
چون گفتن کمر درد از عوارض بارداریه
کمر درد امپول فقط چند روز اوله که اونم به مهارت دکتر بیهوشی بستگی داره اگه وارد باشه اصلا درد نداری
من دکتر بیهوشی ازم پرسید میخوای بیهوش بشی یا بی حس
خودم انتخاب کردم نمیدونم چرا اینجا همش میگند بیهوش نمیکنند و فلان
بی حسی
بیهوشی قدیما میکردن
همه میگن کمردرد و گردن درد داره
منم براهمون ب دکترم گفتم بیهوشی
گفت صبرکن اگرروزعملت استرس نداشتی و خوببودیبیحسکن وگرنه بیهوشت میکنیم
بیهوشی
بی حسی منکه راضی بودم ازشش
چشم بد دور باشه خواهر
انشالله ب خوشی نی نی ب دنیا بیاری
خدا لعنتشون کنه الان فقط یی حس میکنن
من زایمان اولم بی حسی داشتم و تا الان راضیم و میخام دومی رو هم بی حسی انجام بدم
من دلم میخواد بیهوش بشم خیلی میترسم
بی حسی کمر دردش میکشه آدمو.ولی اکثرا بی حس میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.