سزارین بی حسی بهتره یا بیهوشی ؟

۹ پاسخ

برا من هم بیحس کردن نامردا هم بیهوش ولی فکر کنم بیحسی بهتره

دیگه بیهوش نمیکنن.از کمر بی حس میکنن

بی حسی

من بیهوشی بودم خیلی خوب بود راضی بودم

بیحسی چون درداش حداقل سه ساعت بعد از زایمان تازه کم کم شروع میشه ولی بیهوشی درد از بعد بهوش اومدن با شدت میاد سراغت

بی حسی بهتره بیهوشی مایعش میرسه به جنین خوب نیست

بی حسی عوارض داره بعدش کمر دردمیگیری
بیهوشی میگن شاید بهوش نیای

بی حسی

بی حسی میزنن بیهوشی تاحالا ندیدم

سوال های مرتبط

مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی
مامان دلارز خانوم🍓🥰 مامان دلارز خانوم🍓🥰 ۷ ماهگی