بیهوشی بهتره من اورژانسی بیحسی شدم واقعااااا بده فضای اتاق عمل و تا ۲۴ ساعت لب به آب هم نباید میزدم و بدون پشتی باید میخوابیدم واصلا تکون نخورم
من حس و حال بیحسی رو دوست دارم همون لحظه بچمو ببینم ولی تو فامیل هرکی بوده و نبوده مشکل کمر و گردن گرفته
منم کمرم مشکل داره نمیتونم ریسک کنم
صددرصد بیهوشی
من همه تو بخش میگفتن خوشبحالت ک بیهوشی بودی
به نظر من بیهوشی
من بی حسی بودم خوب بود و راضی بودم.
مشاوره بیهوشی که قبل عمل تو بیمارستان انجام دادن گفتن از نظر پزشکی و علمی بی حسی بهتره. بیهوشی عوارضش برای مادر و نوزاد بیشتره به همین خاطر تا جایی که مشکل پزشکی خاصی وجود نداشته باشه ترجیح اول بی حسی هست
من شنیدم بیهوشی کامل بهتره بی حسی بعدش کمر درد بهت میمونه
به نظرمن بیهوشی خیلی بهتره
من اورژانسی بیهوش شدم خیلی خوب بود درد واینام نداشتم. الان استرس بیحسی دارم.
بیهوشی
اگر بزنن
چون جدیدا فقط بیحسی استفاده میکنن
من بیهوش شدم خوب بود چون تو اتاق عمل استرس گرفتم.شنیدم بیحسی جاش درد میگیره
من تو زایمان اول ودوم بیهوش شدم ولی در زایمان سوم بی حس شدم به نظر من بیهوشی خوبه من هرچه گفتم بیهوشم کنی قبول نکردن کمر درد وپا درد داره
بیحسی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.