خانما سزارین با بیهوشی بهتره یا بی حسی؟؟

۶ پاسخ

بي حسي
نصف دردت تو بي حسي گم ميشه نميفهمي اصلا

من بی حس بودم وراضیم

بی‌حسی
تماس پوست به پوست بدو تولد خیلی مهمه

من ایندفعه بیهوش شدم وبیشترراضی بوذم

بیهوشی میگن برای بچه خوب نیست.

من خودم بیهوشی رو ترجیح میدم

بی حسی بیشتری ها بخاطر اینکه بچه رو میتونن ببینن انتخاب میکنن

سوال های مرتبط

مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۲ ماهگی
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد