خانمای سزارینی بی حسی بهتره یا بیهوشی

۱۹ پاسخ

گوش نده ب اونا ک میگن بیحسی والا از سردرذ و شونه درد کمر درد حتما نمیتونی قشنگ ب بچت شیر بدی نفست بند میاد از دردش

بیحسی خوبه من که دوبار سزارین کردم. و هر بارم راضی بودم

منم میخوام بیهوشی بزنم اینبار سری قبل بی حسی بودم گردن درد زیاد داشتم

بی حسی بهتره.

من بیهوشی روانتخاب کردم وخیلی راضی بودم

صددرصد بیهوشی من اولی بیهوشی ب انتخاب خودم اینم ایشالا حتماااا بسهوشی
بیحسی خالم کردو چندنفر ک دیدم داغون بودن بخیه ها درد نداشت ولی شونه خاشون گردن کمر داغون بودن از درد بیحسی ک هنوز تو بدنشونه

بی حسی

بی حسی من بیهوش شدم خیلی اذیت شدم

اتفاقا امروز این سوال واسه منم پیش اومده

صد در صد بیهوشی
من بیهوش بودم هیچچچچی نفهمیدم
یکی از دوستام بی حسی بود چون ترسیده بود موقع سوزن زدن یک مقدار نمیدونم چی شده بود رفته بود تو نخاعش چن ماه پای چپش فلج بود بعد ۹ماه الان خوب شده با کلی فیزیوتراپی و دوا درمان
دختر عمم بعد سه سال هنوز داره از کمر دردش میناله

مگه نمیگن دیگه بیهوشی قبول نمیکنن؟

من دوتاشو تجربه کردم بی حسی بهتره بیهوشی بعدش سردرد خیلی داره

دکتر من بیهوشی قبول نمیکنه🥲

بیهوشی هر چ قدرم عوارض داشته باشه برا چند روزه گذراست ولی درد اون امپول لعنتی همیشه باهاته

بیهوشی بیحسی کمر درد شدید میارهههه من مچالست کمرم

بیهوشی خیلی خوبه تا بهوش بیای نصف دردات رفته

من بی حسی رو ترجیح میدم

من بی حسی بودم وقتایی که طاق باز میخوابم دیگ از کمر‌درد اصلا تکون نمیتونم بخورم چند روز اول هم از سردرد مردم همش کارم گریه بود بخاطر سردرد
بی حسی این دردسرارو داره

من سر دخترم بیحسی بودم پروسه عمل و بعدش عالی بود
ولی بعدش همون روز کتفم خیلی درد گرفت تا چند روز شدید درد میکرد
و بعدش هم کمردرد
و هیچ وقت دیگه کمرم اون کمر سابق نشد
این دفعه میخوام بگم بیهوشم کنه هر چند احساس میکنم حس بعد از به هوش اومدن خیلی بد باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان کوچک🤱 مامان کوچک🤱 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی