سزارین روش بیهوشی بهتره بنظرتون یا بی حسی

۸ پاسخ

دیگه بیهوش نمیکنن کلاً

بیحسی

بیهوشی بنطرم

بی حسی

قطعا بی حسی
ولی تقریبا همه چیو متوجه میشی فقد دردشو نداری

من از بی حسی میترسم فک میکنم مثلا موقع عمل کردن دستاشون رو روی شکمم حس کنم سکته میکنم😂🫠

بیهوشی راحت تره میخوابی پامیشی بچه تو بغلته
اما الان میگن بی حسی انجام بدین

بی حسی برای من

سوال های مرتبط

مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری