بچه ها بنظرتون واسه سزارین بیهوشی بهتره یا بی حسی ؟

۱۰ پاسخ

بی حسی بهتره

قطعا بی حسی. بیهوشی کلی عوارض بیشتر داره

عزیزم منم شیراز میخوام سزارین بشم ۱۶ دهم نوبت سزارین دارم
دکتر مریم روانبد ۳۰ تومن خودش میگیره
بیمارستان امامی هم عملم میکنه ۴۰/۵۰ تومنم اونجا میگیرن

قطعا بی حسب

اصلا بیهوشی انتخابش با شماست نیست اگر شرایطت استثنا باشه بیهوش میکنن

منم دو دلم نمیدونم اونایی که کمر درد میشن چرا کمردرد میشن با بی حسی

بی حسی

من بی حسیه پس فرداس

بیهوشی

بی حسی

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی