۷ پاسخ

بی حسی میزنن

بی حسی میزنن

بیهوشی من راحت ترم اولی بیهوش شدم دومی هم امید به خدا میگم بیهوشی

بیهوش شو بخدا خیلی بهتره واسه من بیحسی زد سر نشده بودم تیغو کشید رو دلم جیغ کشیدم دستامم بسته بودم سریع بیهوشم کردن ولی از اون شب انگار ترسیدم هرشب خواب بد میبینم

من بیهوش شدم و فوق العاده راضی بودم

میگن بی حسی عوارضش کمترت

سزارین بیحسیه دیگه

سوال های مرتبط

مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی