سزارین بیهوشی یا بی حسی؟؟؟

۱۸ پاسخ

بی‌حسی خوبه ک میتونی بچتو ببینی صداشو بشنوی

بیهوشی

بی حسی

بی حسی

بیهوشی

من چون ترسو هستم بیهوشی

بی حسی

چرا بی حسی ؟

بی حسی ، اون لحظه ک میزارنش کنار صورتت ب تمام چیزای بعدش می ارزه🫠✨

عزیزم درخواست میدی پرم

من بشدت از فضای اتاق عمل و حین عمل و چیزایی ک میشنوم وحشت دارم بااینکه دوبار هم سزارین شدم ولی ایندفه ب دکارم گفتم اگ بیهوشی ظرر داره برا بچم من و بی حس کنین اما یه جوری خواب مصنوعی چیزی بزنید ب من ک بخابم هیچی نفهمم از مراحل عمل

بی حسی بهتره بیهوشی رو بچه هم اثر میزاره

بی‌حسی بهتره عزیزم گیچ ومنگ‌نیستی میتونی بچتوهم ببینی حس قشنگیه

بیهوشی عوارض خیلی بدتری از بیحسی داره

بیهوشی بهتره
بی حسی عوارض داره

بی حسی بعد کمر درد شدید میگیری ولی عوارض بی هوشی برای بچه خیلی زیاده

من با بی حسی انجام دادم با اینکه خیلییی ترسوام ولی حس وحالشو دوشت داشتم لحظه لحطه حسش کردم تا اومد بغلم🥰

اگ بعد بی هوشی اون سردرد مزخرفه نمیاد سمت ادم و نمیگن سرتو تکون نده و فلان و بلان ب نظرمن بی هوشی دردسرش از بی حسی کمتر

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد