دوستان سزارین بی حسی خوبه یا بیهوشی؟

۱۱ پاسخ

من از درد زایمان طبیعی فرار کردم و سزارینم انتخاب کردم
حالا بیام خودمو بیهوشم کنم ک دیگ چی از مادر شدن میفهمم؟!
اون لحظه ای ک بچرو میزارن رو صورتت رو با دنیا عوض نمیکنم

بی حسی

من بیهوش بودم خوب بود

من بیهوش بودم و اوکی بود بستگی به انتخاب خودت داره و نظر دکترت

صد در صد بیهوشی اگه دکتر قبول کنه چون من هر دوشو امتحان کردم

من اسپاینال بودم راضی بودم

بی حسی

بی حسی خوبه بیهوشی چیه تا یکی دوز گیج میزنی بچه بهت نیاز دارع

عزیزم چند هفته قراره سز بشی.؟

صدرصد بی حسی

میگن بیهوشی

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی