سزارین با بیهوشی خوبه یا بی حسی؟؟😐

۲۴ پاسخ

من بی حس بودم اما بعدش دیگه کمر درد دارم

بیحسی شنیدم با بیهوشی بعدا خیلی روی حافظه تاثیر داره

بیهوشیبب صد درصد من بی حسی بودن هزار تا درد مشکل پیدا کردم بعضی از مامانا ک بیهوشی انجام داده بودن گفتن هیچ. کمر دردی ندارن

بی حسی خیلس یده قطعا ببهوشی

بیحسی

من بیهوشی بودم راضی بودم چون میترسیدم
بهم گفته بودن تا چند روز روی بچه تاثیر داره و خوابه ولی همین که دیدمش بیدار بود و دستش تو دهنش

من دختر خالم بی حسی بود 13 سال رد میشه همیشه میگه بزرگترین اشتباه زندگیمو کردم
در صورتی که شوهرش دیتیتر تو اتاق عمل بهش گفته بود بی حس نکن گفته بود ن میخوام بچمو ببینم هنوز کمر درد داره
من خودم شکمم مثل سزارین باز شده برا عمل بیهوشی بودم خداروهزار مرتبه شکر مشکلی نداشتم
الانم به دکترم گفتم فقط بیهوشی

من بیهوشی رو انتخاب کردم

من بیهوشی بودم سر بچه اولم
الانم انتخابم بازم بیهوشیه

من بیهوشی بود خیلی راضی بودم زایمانم تا در اومدنم از ریکاوری بیست دقیقه بود کلا...اونایی ک باهام بیحسی بودن دوسه ساعت طول کشید در بیان
اصلا هم درد نداشتم عالی بود

الان دیگ هنه بی حسی میکنن مگ مواردی ک مشکلی باشه

بی‌حسی
بیهوشی بعدش خیلی درد داری

بی حسی عزیزم

منکه با بی حسی خیلی راحت بود برام ترس نداره انقد ذوق دیدن بچه داری وقتی کمرت بی حس میشه تو دودقیقه بچه رو درمیارن

بیهوشی روی بچه هم تاثیر میذاره تا مدتی شاداب و سر زنده نیس گریه نمیکنه خواب آلوده

بی‌حسی عالی بود عزیزم

منکه بیحس بودم اصلا امپولش دردنداش

بی‌حسی

بیحسی عوارض بیهوشی بیشتره از بیحسیه

بیهوشی
ولی وقتی به هوش بیایی درد وحشتناکی داری که حتما باید پمپ درد بگیری

بیهوش نمیکنن مگه در موارد خاص

بیهوش نمیکنن که همه رو بی حس میکنن

بیحسی

بیحسیییی

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی
مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد