مامانا سزارین با بی حسی یا بیهوشی

۲۱ پاسخ

صد درصد بیهوشی من راضی بودم

من بی حسی بودم خیلی کمر درد سردرد دارم

۱۰۰٪ بیهوشی
من خیلی راضی بودم

صددرصد بیهوشی چون عوارضش خیلی کمه

من بیهوشی کامل بودم و واقعا راضیم نه استرس حین عمل کشیدم نه بعدش کمردرد و سردرد گرفتم راحت میشد حرف بزنیم و سرمون رو هم تکون بدیم

صددرصد بیهوشی ،بی حسی بعدا کمر درد پادرد میگیری ولی بیهوشی خیلی بهتر عوارض بدی بعدا نداری، زنداداش من بیهوشی انتخاب کرد خداروشکر عوارضی نداشت بهوش که اومد فقط درد داشت که طبیعیه با پمپ درد قابل تحمله

بی حسی هم استرس داری تو اتاق عمل هم بعدش سخت تره..
مهم اینکه دکترتون کدوم روش انجام بده

اگه دفعه اولته صددرصد بیهوشی همراه با پمپ درد

من بیهوشی کامل بودم عالی بود

قطعا بیهوشی همراه با پمپ درد

بیهوشی بودم خیلی راضیم اذیتم نشدم

میشه انتخاب کرد ؟؟ چون خواهرم هر کار کرد نذاشتن بیحسش کردن منم استرس دارم بیمارستان میلاد قراره زایمان کنم چیکار کنم قبول کنن بیهوش کنن

صد در صد بیهوشی

قطعاااا بیهوشی
من بی حسی بودم از کمردرد دارم میمیرم
تا دو هفته بعد زایمانم از سردرد نابود شدم

من بیهوشی بودم و خیلی راضی

من انتخاب خودم بیهوشی بود بازم برگردم عقب بیهوشی انتخاب میکنم

من بیهوشی بودم و اگه به عقب برگردم بازم انتخابم همینه

من بیهوش بودم و راضیم

من هم بی حسی تجربه کردم هم بیهوشی،بی حسی عوارضش برای بچه خیلی کمتره بیهوشی برای مادر..ولی در کل بیهوشی خیلی برام راحتتر بود،بیحسی خیلی اذیت شدم البته بیحسی شکم دومم بود خب معمولا شکم دوم سختتره

من بی هوش شدم خوب بود ولی بعدش فراموشی گرفتم...در لحظه چیزارو یادم می‌ره..

من بیهوشی بودم و راضیم

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی