۹ پاسخ

ی بنده خدای بی حس نشد بیهوش کردن وقتی اوردن تو بخش چون‌هوشیار نبود ب شوهرش میگه بچه از تو نیس برای فلانی هس ..بچه بیچاره بستری هم شده بود بچه منم بستری شده بود اخ ک‌چقدر داستان داشتن چقدر عذاب اور ناراحت کننده بود ...بیهوشی خوب نیس

بی حسی خیلی بهتره

من بیحسی بودم راضی بودم
ی خانمی بود هم اتاقی من اول بی حسی براش زده بودن بی حس نشده بود بعد بیهوشش کرده بودن
خیلی حال خوبی نداشت همش گیج بود اصلا نمیتونست بلند شه راه بره خیلی اذیت بود

کدوم بیمارستانی مامان گوجه

نظر من بیهوشیه

بیحسی خیلی بهتر .
اگه نکاتش رعایت کنی خیلی بیشتر ب نفع تودت و بچته

من بیهوشی بودم

بی حسی خیلی بهتره، بی هوشی اثرش تا چن روز تو بدنت میمونه و حس گیجی و خوابالودگی بهت میده و نمیتونی به بچه ات رسیدگی کنی

بی حسی بودم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد