خانوما سزارین با بی حسی خوبه یا بیهوشی ؟؟؟

۸ پاسخ

بیهوش نمیکنن میگن خیلی عوارض داره مگر اینکه مجبور بشن

عزیزم بی حسی بهتره میگن
هرکسی ام الان بیهوش نمیکنن تا شرایطشو نداشته باشه

بی‌حسی بنظرم .. لحظه ای که بچه دنیا میاد رو حس کنی🥹

چندسال دیگه بیهوش نمیکنن مگه اینکه مشکل جدی داشته باشید

سوال منم هست د ست دارم بیهوش کنن ولی میترسم بعدش به هوش نیام دیگه

من سعی میکنم با بیهوشی انجام بدم

والا دوستم بیهوشی بود خیلی راضی بود من بی حسی بودم بد نبود

میگن بی حسی خوبه ولی من بیهوشی میخام😭

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی