خانوما بنظرتون برای سزارین بی حسی خوبه یا بیهوشی

۹ پاسخ

بی حسی

بی حسی خیلی بهتره تا بیهوشی کامل

سلام باید چند هفته برم واسه سزارین

دکترتون واسه سزارین کیه کدوم بیمارستان میرین

بی حسی بهتره بیهوشی عوارض داره برا بچه

من از بی حسی میترسم کلا دندونپزشکی هم میرم باید چند بار بی حسی بزنن تا بی حس بشم به دکترم گفتم بی هوشی میخوام گفت باشه به دکتر بی هوشی قبل از عمل بگو،من سر بارداری خارج رحمم بی هوش شدم خیلی عالی بود نه کمر دردی نه سردردی نه محدودیتی هیچی کلا هم ۲۰ دقیقه بی هوش بودم،بهترازاینه یه سوزن گنده بکنه تو نخاعت با کلی عوارض

بی حسی بهتره من بی حسی زدم

من بی حسی زدم

بی حسی

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان فینگیلی مامان فینگیلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی