قشنگم تجربه نداشتم ولی دکتر میگفت بی حسی عوارضش کمتره
نمیدونم چرا بیهوش نمیکنن مگر در شرایط حاد
اما اون موقع ادم انقد ذوق دیدن بچش داره بنظرم بی حسی بهتره
من ۴ بار رفتم اتاق عمل بیهوشی کامل شدم خوبه اما این یکی فرق داره بنظرم
بیهوشی خطر مرگ داره بیحسی خوبه
دختر عمه م ک ماماس میگف بیهوشی بهتره
میخوابی بیدار میشی بچه بغلته
گول اینکه لحظه اول بچه اتو ببینی رو نخور باید ۱۲ ساعت تکون نخوری
گف من میخوابیدم با ناله تخت بغلی بیدار میشدم
البته بقیه میگن اون ماده بیهوشی تو حلقته هرچی بخوری عووق میزنی انگار از صدجا میخوای پاره شی
مگمیشه بیهوش نشی شکمتو پاره کنند توهم ببینی بخدا من زهره ترک میشم همون لحظه بیهوشی بهتره
خواهرشوهرام میگن بی هوشی بهترهست
بیحسی عوارضش کمتره
بی حسی
بیحسی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.