قطعا بیهوشی بهتره،
بیحسی عوارض کوتاه مدت زیاد داره، جاری من از شدت استرس، نوسان فشار پیدا کرد طوریکه دائم از 12 تا 19 در نوسان بود، خواهرمم سردرد در حد مررررگ گرفت تا 5روز، کمردرد هم ک نگو و نپرس. اما من خودم دوبار بیهوشی داشتم عالی عالی بود، این سومی هم ان شاءالله قطعا بیهوشی انتخابمه
وای وقتی بهوش میای تازه شکمتو فشار میدن میگن خیلی درد وحشتناکیه ولی وقتی بی حست میکنن بی حسی دیگ هیچی نمیفهمی
بی حسی
بی حسی صددرصد
چه جالب داشتم به همسرم میگفتم من بیهوشی میخوام که این تاپینک دیدم 😅 امانمیدونم میگن بیهوشی ریسکش بیشتره
بی حسی خوبه خواهرشوهرم تجربه هردورو داره میگه بیهوشی همین که به هوش میای دردا بهت حجوم میارن ولی بیحسی حتی تا چند ذوزم تو بدن میمونه درد کمتره
قطعا بی حسی شک نکن
من بی حسی بود عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.