زایمان سزارین بیهوشی خوبه یا بی حسی ؟

۶ پاسخ

بی هوش نمیکنن .خطرناکه

من بیهوشی بودم عالی بود
از بی حسی میترسیدم
دلیل ترسمم آمپول و کمردرد و سردردهای بعدش بود

بی هوشی میگن بهتره چون فشاری به کمر و نخاع نمیاد چون داروش کمه الان وتحریمیم کم وارد میشه براهمین بی حس میکنن چون خیلی داروهای بی هوشی کمه و ممکنه تاریخ انقضاش گذشته باشه خطرناکه ولی درکل اگر جای مطمئن بری بی هوشی بهتره بی حسی بچرو زودتر میبینی وحسش میکنی و داروش هم هست وخطرش کمتره ولی دردش بیشتره تا بی هوشی

بی حسی

بی حسی آمپول بده که میزنن به کمرت اماخوب درکل میگن بیهوشی براجنین ومادرخطرناک

بی حسی

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی