برای سزارین بیهوشی بودین یا بی حسی؟

۷ پاسخ

بی‌حسی بودم راضی بودم

بیهوشی بهتره

بی حسی

بی حسی

من ميخوام با بيهوشي انجام بدم مشكلي چيزيم ندارم خاست خودمه فوبيا اتاق عمل دارم كلا فوبيا بيمارستان دارم🦦😂🫠

بی حسی بودم من

اگه مشکل داشته باشی بیهوشی اگه نه بیحسی

سوال های مرتبط

مامان دلارز خانوم🍓🥰 مامان دلارز خانوم🍓🥰 ۷ ماهگی
مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی