۱۰ پاسخ

من بی حسی میترسم
اولی بیهوش بودم به محض به هوش اومدن درد شدید داشتم نمیدونم بی حسی اونجوریه یان ولی دوس دارم ایندفعه ام بیهوش کنن

البته سر بارداری اولم از کمر بی‌حسم کردن بی‌حس نشدم سریع بی‌هوشم کردن

من چونکه اعصاب و تحمل این صدا دم و دستگاه‌ها و صدا دکتر پرستار ندارم بیهوشی ترجیح میدم
بی‌حسی بعدا کمردرد میاره

بیهوشی به نظرم بهتره من ازهرکی که بیحسی ازکمر شده میپرسم بعد چندسال کمردرد دارند

من میترسم تو بی حسی یهو بیهوش بشم از ترس😂

من بیحسی زدن بعد ترسیده بودم بیهوشیم زدن موقت یه ساعت بعدش به هوش اومدم وبی حسی اثرش تا ۸ ساعت بود برام

بی حسی

بی حسی بهتر از بیهوشی
الان دیگه کم پیش میاد بیهوش کنن
اول با بی حسی جلو میرن اگر بی حس نشد بیهوش میکنن
ولی بنظرم بی حسی بهتره
هم کوچولوت میبینی
هم اینکه بعد عمل تا چند ساعت بی حسی
ولی بیهوشی تا بهوش بیای درد داری

بی حسی ترجیح میدم تا چند ساعت بعد از زایمان درد ندارم ولی بیهوشی ب هوش بیای متوجه دردا میشی

من بی حسی بودم هیچ عوارضی هم برام‌ نداشت خوبیش اینه تا چند ساعت بی حسی و درد بخیه رو نمیفهمی

سوال های مرتبط

مامان دلارز خانوم🍓🥰 مامان دلارز خانوم🍓🥰 ۷ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی