فقط زایمان طبیعی
من بی حسی از کمر بودم
خیلی خوب بود
اینکه بیهوشی مواد وارد بدن جنین هم میشه خوب نیست واسش
توی بیحسی خودت همه چیو میبینی حس میکنی اون اشتیاقی که بچرو الان میارن بیرون و صداشو میشنوی
واقعااااا حیفه از دستش بدی
اینکه بیارن کنارت ببینیش
بعدم واسه من چندین بار ماساژ رحمی انجام دادن تا شب من هیچییی نفهمیدم
هم اینکه میبرنت اتاق
تا شب کم کم از بین میره بیحسی
شبم ک از بین رفت یکم از دردت از صب تا شب کمتر میشه دیگ
شی که دردات شروع شد میتونی شیاف بزاری
ولی بی هوشی تا بیای اتاق بهوش میای یهو درد زیادی میاد سراغت و سخته
من بي حسي بودم نه دردي فهميدم موقع امپول نه اذيت و كمردرد شدم بعدش
خيلي بهتر از بيهوشيه بيهوشي يهو با يه عالمه درد بيدار ميشي و تمام فشاراي رحمي رو متوجه ميشي اما بي حسي همه فشارا تو بي حسي هست
من بازم برگردم عقب بي حسي انجام ميدم
بیهوشی
چون بی حسی عوارضش میمونه مث کمردرد و گردن درد
اطرافیانم هرکی با بی حسی بوده هنوز از درد کمر و گردنش میکشه
بیحسی بودم
ن کمردرد دارم
ن گردن درد
بازم بیحسی و امتحان میکنم
چون لحظه ایی ک بچه میاد بیرون میتونی همونجا ببوسیش و باهاش تماس برقرار کنی
من بی حسی بودم خیلی راضیم هیچکدوم ازون فشارای بعد زایمان که میخوان خون اضافه تخلیه بشه رو حس نکردم
من دفعه پیش بی حسی بودم الانم همونو انتخاب میکنم
من اصن قرار نبود سز بشم.طبیعی میخاسم ولی نشد
از ۷ صب رفتم بیمارستان تا ۷دشب درد طبیعی کشیدم از اخرم چون دهانه رحمم باز نمیشد سزارین اورژانسی شدم
خیلیم میخاستم بیهوشم کنن چون خیلی درد داشتم ولی دکترم گف برای. بچت خوب نیس اثر میزاره
بی حسی تا چند ساعت بعد بیحسی اروم اروم دردا میاد سراغت ماساژو تو بی حسی میدن
ولی
بیهوشی تا بهوش بیای همه دردا ب شدت هست
من باز زایمان کنم بی حسی میکنم
من بی حسی زدم
عوارضش کمتر از بیهوشیه
همون زمانم به دکترم گفتم بیهوشم کنه گف خوب نیس بیهوشی روی جنین اثر میزاره گیجش میکنه
براهمین خیلیا بچشون اولش خاب و گیجه تا اثر بره
بیحسی ولی اینجوری اون درد گردن بستگی به بعد ریکاوری داره
نباید بالشت زیر سرشون باشه و زیاد حرف بزنن
وگرنه گردن و درد و سردرد میگیرن
خود پرستارا بعد ریکاوری میگن ک انجام ندی
من خداروشکر چیزیم نشد با بی حسی خیلیم خوب بود هیچی نفهمیدم دخترمم ب دنیا اوردن نشونم دادن
همینش به همه چیز می ارزه ولب بیهوشی بعدش میبینی بچتو
من سزارین اختیاری بودم و بی حس شدن راضی ام
قطعا بیحسی من هر دو رو تجربه کرذم زایمان اولم بی حسی بود بسیار کم درد بود و تمام لحظات رو حس کردم بعدش هم خوب مراقبت کردم و کمر درد اصلا نشدم زایمان دومم متاسفانه بخاطر مشکل قلبی دکتر اجازه بی حسی نداد و بیهوش شدم تو ریکاوری که بهوش اومدم وحشتناک بود دردم مخصوصا موقع ماساژ رحمی و شب هم واقعا اذیت شدم ، من خودم پرستارم و بنظرم بهترین حالت حتی برا مریض هام بی حسی بود
بیهوشی من خودم سر بچه اولم بیهوش بودم و هیچ چیزی نفهمیدم ولی سر بچه دومم بیحسی بودم تا چند ساعت پاهام حس نداشت هر کاری میکردم نمیتونستم تکون بدم پاهامو خیلی ترسیدم پاهام که خوبشد شبش گردن درد شدید و سرمو نمیتونستم تکون بدم تا چند روز بعد زایمان گردن درد باهام بوداخر رفتک دکتر برام امپول و دارو داد خوب شدم بعدها اینجا فهمیدم بخاطر این بوده که مو قع زایمان خیلی سرمو تکون میدادم و همه جا رو نگاه میکردم دارو تو بدنم پخش شده بود
من فشارم بالا بود
بی حس کردن
عزیزم
من اولی پیرم طبیعی بود با بیحسی کمر خیلی افتضاح بود کمردرد گرفتم وحشتناک زایمانم ک خوب نبود البته واس من اینطور بود
پسر دومم سزارین شدم با بیهوشی کاملا راضی بودم از همه چی
من خیلی تحقیق کردم راجع بهش، طبق نظر خود متخصصا بی حسی بهتره، چون ماده بیهوشی سریع از طریق خون وارد بدن بچه میشه و عوارض داره، بی حسی برای این ک سردرد یا کمردرد نشی باید مراقبت زیاد کنی بعدش، مثلا تا چند ساعت اول اصلا سرتو تکون ندی و هم سطح بدنت باشه حتما، و اینکه کافئین مثل قهوه و نوشابه زیاد بخوری اولش تا از بدنت سریع خارج بشه ماده
حالا هرکی باتوجه ب شرایطش الویتی داره
من شخصا ترجیح میدم عوارضش برای خودم باشه تا بچم
من بیحسی بودم خداروشکر راضی ام
من بیهوشی بودم و راضی بودم
ممکنه وقتی ب هوش میای بخاطر دردای شکمی اذیت شی ولی حداقل عوارض مث کمردرد و سردرد بعدا ها نداری
از طرفیم راحت بیهوش میشی و چشاتو باز میکنی بچت بغلتع🥹
بی حسی رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.