خانما برای سزارین بی حسی از کمر یا بیهوشی؟کدوم راحت تره

۹ پاسخ

به نظر من بیهوشی

من‌اولی رو بی حسی بودم الان خیلی کمر درد دارم بیهوشی کامل میخوام اینبار
ب دکتر ک گفتم گفت انقدر دارو کم‌دارن ک اکثرا رو دارن بیهوش میکنن

هیچ فرقی نمیکنه
بی حس هم باشی باز نمیبینی ک
ولی خوبیش اینه یک ربعه تموم میشه ووقتی بچه دنیااومد سریع میبینیش

اسپاینال می‌کنن بیهوشی دیگه انجام نمیشه مگر در موارد خاص

من از کمر بودم خوبه

من از کمر بودم خوبه

بیهوش نمیکنن الان

من از کمر بودم عالی بودد

منم از کمر بودم راضی ام

سوال های مرتبط