۸ پاسخ

بی حسی بهتره بنظرم من ک دوسدارم متوجه بشم وقتی بچه بدنیا میاد تا اینکه بیهوش باشم.
بعد جالبه میان میگن دردو‌متوجه میشی واقعاً فازتون چیه بعضیا از قصد میخاید استرس بیجا بدید!!!!!تا چندساعت پاهات و شکم بی حسه من یادمه ۱۲زایمان کردم ساعت۶ بی حسیم رفت دردم شروع شد اونم پمپ درد باید بگیری من اشتباه کردم نگرفتم

من بی حس بودم و خیلی راضیم
مخصوصا لحظه ای که بچمو از شکمم کشیدن بیرون
حسِ اون لحظه قابل توصیف نیست .. حیفه با بیهوشی خرابش کنی

بی حسی بهتره کم کم به حس میاد پس درد بعد عملم کم کم میاد همون لحظه بچه رو میذارن رو صورتت تا بیحسی ماساژ رحمیت میدن

بی حسی بهتره

بی حسی
چون هوشیاری
بچتو میبینی

من با بی حسی بودم و خیلی راضیم

من میخاستم بیهوش کامل شم
دکترم گفت میرسه به بچه و بیحال بدنیا میاد روش اثر داره
و هم اینک وقتی ب هوش بیای دردو کامل حس میکنی

خب بیهوشی چیزی نمیفهمی .بی حسی یه دردایی رو تحمل باید بکنی .چون فشارهارو موقع زایمان میفهمی واذیت میشی .ولی در کل هر کدوم باشه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان دلارز خانوم🍓🥰 مامان دلارز خانوم🍓🥰 ۷ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی