بی حسی بهتره
چون دیرتر درداتو حس میکنی
من بی حسی زدن بی حس نشدم دو لایه از پوستم و بریدن قشنگ حس کردم جیغ ک کشیدم گفتم حس میکنم بیهوشم کردن بیهوشی بنظرم خیلی بهتره بی حسی درد کمر داره من جای اون سوزن ک زدن به کمرم همش میسوزهدرد مبگیره
قطعا بی حسی
من هر دوش تجربه کردم بب حسی بهتر بود فقط اون دو سه ساعتی ک تو ریکاوری هستی اصلا سرت تکون نده
من نه سردرد شدم ن درد کمر
منک تاحالادوتاشوبیهوشی بودم کلاازبیحسی میترسم بعضیامیگن سردردوکمردردداره بعدش، منم درحالت عادی اکثروقتاسردردای میگرنی دارم
بی حسی فک میکنم بهتر باشه
بی حسی بهتره ولی نباید بعد عمل تکون بخوری سردرد میشی باید مایعات زیادبخوری تا برطرف شه بی هوشی مزخرفه تا چشمو باز کردم اینقد بالا اوردم معده خالی که معده درد شدید شدم
فقط و فقط بیهوشی و تمام بیحسی من خیلی زیاد شنیدم بعدش کمر درد دارن جای بیحسی درد میکنه یا اینکه تا یه مدت سر درد داشتن و … ولی بیهوشی تنها بدیش اینه بچت به دنیا میاد تو نمیفهمی و تمام ولی عوضش خودت اذیت نمیشی من که اولی بیهوشی بود دومی هم انشالله میگم بیهوشی
هر کدومعوارض خودشو داره ولی جدیدا فک میکنم بی هوش نمیکنن
بی حسی چون ماساژ رحمیتم تو همون بی حسی میگیری چیزی نمیفهمی
بی حسی
بیهوشیبهتره ولی چونکمهنمیکنن میگن بیحسی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.