مامانا بی حسی بهتره یا بیهوشی

۲ پاسخ

بیحسی بهتره من تجربه دوتاشو داشتم میکم بیحسی خوبه
بیهوشی دردات صدبرابر هست ولی بیحسی نه دردی نداری مراقبت داره سرتو تکون ندی حرف نزنی

مگه الان بیهوش میکنن؟

سوال های مرتبط

مامان دلارز خانوم🍓🥰 مامان دلارز خانوم🍓🥰 ۷ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان کوچک🤱 مامان کوچک🤱 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد