خانما بی حسی بهتره یا بیهوشی؟

۱۴ پاسخ

بی حسی بهتره چون بعد زایمان خیلی فشار میدن شکم و وقتی بی حسی باشی متوجه نمیشی اما وقتی بیهوشی هستی هم به هوش میای هم فشار میدن همم دردا رو زودتر متوجه میشی

من جفتشو تجربه کردم
فرقی نداره
ولی بیهوشی برای بچه ضرر داره

نه عزیزم بیهوشی بهتره اینجوری دیگه بعدها که بچه به دنیا بیاد کمر درد و ستون فقرات درد میگیره الان جاریم بی حسی زد کمر درد داره

منو بی‌حسی زدن با داروی خواب
خدایی خوب بود

بی حسی

من مامانم سه بار سزارین کرده بی حسی بوده

من بیهوش شدم راضی بودم
فقط نینیم یه ساعت رفت برا اکسیژن

من خودم میخام بیهوشی

بیحسی
بیهوشی واسه بچه خوب نیست

الان خود دکترا میگن بی حسی

من ترجیح میدم بیهوش باشم
شدیدا فوبیا دارم

بی حسی عارضه کمتری داره

بی حسی آوا خیلی بهتره

من بی حسی بودم ولی درد رو حس میکردم ،بیهوشی بهتره ولی واسه بچه ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی
مامان مهوا 🩷 مامان مهوا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد